recensioner av zombiefilm på svenska - zombie movie reviews in Swedish

INFO Tillbaka till vardagen

Som en annan zombie har man nu alltså återgått till arbetet efter sommarens vila och avkoppling. Nu vet jag förvisso inte hur avkopplande det har varit för min egen del (jag har dessutom fuskat och jobbat litet under semestern) men nu är det alltså dags att återgå till vardagslunket. Detta innebär också att det mesta av fritiden, på gott och ont, kommer vara öronmärkt åt bloggandet. (Eller rättare sagt åt nyhetsarbetet, som alltså är det som tar mest tid i anspråk.)

Den senaste veckan har varit ovanligt händelselös på den här bloggen, vilket trogna läsare säkerligen har noterat. Det finns en anledning till detta, och det är att sommarens schemalagda postningar helt enkelt samtliga blivit postade och därmed fanns inget mera upplagt material kvar i systemet. Idag postades dock en recension (jag har trots allt varit ledig och har recenserat en hoper filmer inför höstens blogg-utgivning) och nu påbörjas det digra arbetet med att jobba ikapp med framför allt nyhetsmaterialet.

Eftersom den gångna månadens postningar lades in i systemet i förväg, har ett par DVD-releaser som jag tidigare missat också hunnit passera obemärkt. Jag skall försöka reparera skadan genom att posta dessa nyhets-notiser så fort som möjligt. Därefter bör det börja komma upp nyhetsmaterial från den gångna sommaren. Härmed utfördas officiellt en varning för den berömda ketchup-effekten!

Nu har jag inte tid att svamla längre, utan måste ta itu med bloggandet. Välkommen tillbaks till vardagen!

- Fläskätaren

Inga kommentarer: